Wednesday, May 4, 2011

Hijrah 30hb April 2011

Salam Semua.. Pada 30hb April 2011 (sabtu) aku sekeluarga telah berpindah ke rumah baru yang dibeli di meru, klang... 4 tahun kami menyewa kt taman mawar, rawang... byk betul kenangan kt umah sewa ni.. uhuk uhuk...










Aku gunakan khidmat lori jabatan tmpt keja aku.. siap bagi 5 orang bebudak untuk tolong angkat barang lagi.. berbaloi baloi.. hehehe


smpi kt umah baru lebih kurang kul 12.30 tghari.. siap semua punggah barang bawak masuk umah.. buat makan2 tghari sket (bungkus je).. seronok bebudak ni dpt makan ngan upah lagi..


aku mulakan operasi pasang langsir dulu.. smpi maghrib gak la.. lepas isyak kami adik beradik baca Yassin ngan Doa Tahlil...




Keesokkan paginya operasi memasang katil dan setting bilik utama, bilik anak aku ngan bilik belakang... malam plak kemas dapur... baju belum kemas lagi ni.. aduh penat.. lepas dh setel bahagian dalam umah nanti, aku nk operasi luar umah pulak.. TUNGGU...


JANGAN LAMBAT WARIH!!!

No comments: